Αρχική Blog Σελίδα 36

Για τη συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΣΕ με θέμα τους υδρογονάνθρακες

ηπειρωτική συσπείρωση logo

Δελτίο Τύπου της Ηπειρωτικής Συσπείρωσης

για τη συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΣΕ στις 13/12/17

με θέμα «ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΕΣ»

Στη συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΣΕ της 13/12/2017 5ο θέμα (τελευταίο) στην Ημερήσια διάταξη ήταν οι «Υδρογονάνθρακες». Οι σύμβουλοι της ΗΣ ζήτησαν να προταχθεί ως εξαιρετικά επείγον, αλλά ο πρόεδρος και η πλειοψηφία το αρνήθηκαν, όπως άλλωστε είχαν αρνηθεί τη συζήτηση του θέματος και στην επιτροπή ανάπτυξης και στο ίδιο το ΔΣ, όσες φορές τα τελευταία χρόνια το ζήτησε η ΗΣ και με γραπτές παρεμβάσεις της στο ΔΣ.

Σήμερα κάτω από το βάρος των εξελίξεων, με την έναρξη των εργασιών έρευνας και τις κινητοποιήσεις των κατοίκων στην Ήπειρο, όπου μάλιστα σε αυτή τη συνεδρίαση του ΔΣ ήταν παρόντες και εκπρόσωποι φορέων, αναγκάστηκαν να φέρουν το θέμα.

Ποια ήταν όμως η πρόταση τους; Διαστρέφοντας ανοιχτά τα συμπεράσματα της ημερίδας που είχε διοργανώσει η ΠΣΕ στις 2/12/2014 μας είπαν ότι δεν υπάρχει και σοβαρός λόγος ανησυχίας και να απευθυνθούμε στην εταιρεία …να μας ενημερώσει.

Οι σύμβουλοι της ΗΣ αναλυτικά αναφερθήκαμε στις επιπτώσεις από την υλοποίηση της σύμβασης και τονίσαμε την ανάγκη το ΔΣ της ΠΣΕ, ανοιχτά και καθαρά να τοποθετηθεί ενάντια στη συνέχιση των εργασιών και καταθέσαμε πρόταση ψηφίσματος.

Ο πρόεδρος του ΔΣ κ. Δόσης αρνήθηκε να θέσει το ψήφισμα σε ψηφοφορία και με την ανοιχτή – δημόσια προτροπή του οι σύμβουλοι της πλειοψηφίας σαν λαγοί έφυγαν από τη συνεδρίαση και την διέλυσαν.

Η ΗΣ οργανώνει  ημερίδα που την Τετάρτη 24/1/2017 στην ΠΣΕ για ενημέρωση, συζήτηση και οργάνωση της δράσης μας και  καλεί όλους τους Ηπειρώτες να δώσουμε όλοι μαζί αυτή τη μάχη, μέσα από τους οργανωμένους φορείς μας στην Ήπειρο και την αποδημία.

 

Δελτίο Τύπου της ΗΣ για συναντήσεις με φορείς απόδημων Ηπειρωτών

ηπειρωτική συσπείρωση logo

                                                     ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Ηπειρωτική Συσπείρωση δυναμώνει την επικοινωνία της
με τους φορείς της Ηπειρωτικής Αποδημίας

ΟΙ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΕΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ 

Μετά από πρόσκληση της Αδελφότητας Πολυδώρου Ιωαννίνων, την Κυριακή 12/11/2017, παρευρέθηκαν και μίλησαν στη συγκέντρωση που οργάνωσαν το ΔΣ της Αδελφότητας και η Πρωτοβουλία Κατοίκων Πολυδώρου, τα μέλη του ΔΣ της ΠΣΕ, εκλεγμένοι με την ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ, Νίκος Γιαννούλης και Σωτήρης Κολιούσης.

Το θέμα ήταν η έναρξη των εργασιών έρευνας για τους υδρογονάνθρακες στο Πολύδωρο, στο πλαίσιο της υλοποίησης της σύμβασης του 2014 για το «οικόπεδο Ιωαννίνων – Θεσπρωτίας».

Ο Νίκος Γιαννούλης ενημέρωσε για τα βασικά σημεία της σύμβασης, για τα σημαντικότερα προβλήματα των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από τις εργασίες έρευνας και εξόρυξης, τονίζοντας ότι αυτά δεν αφορούν ένα χωριό αλλά όλη την Ήπειρο και τη χώρα μας γενικότερα, αφού για πρώτη φορά γίνεται μια τέτοια προσπάθεια σε ιδιαίτερο γεωφυσικό-ανάγλυφο-περιβάλλον.

Στην παρέμβασή του ο Σωτήρης Κολιούσης αναφέρθηκε στον ρόλο των εταιριών έρευνας, θέτοντας το ζήτημα υπέρ τίνος θα γίνουν οι εργασίες και η εκμετάλλευση του ορυκτού πλούτου, ανέδειξε τις κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις στους κατοίκους και στους απόδημους. Υπογράμμισε πως με πρωτοβουλία της ΗΣ το ΔΣ της ΠΣΕ διοργάνωσε ημερίδα στις 2/12/2014 για τους υδρογονάνθρακες στην Ήπειρο και από τότε η πλειοψηφία του ΔΣ αρνείται σταθερά να συζητήσει τα συμπεράσματα, παρά τις σχετικές αποφάσεις της ΓΣ της ΠΣΕ. Αναφέρθηκε ακόμη στη διαχείριση των στερεών αποβλήτων,  στους δασικούς χάρτες και στην επιβολή διοδίων στην Ιόνια Οδό, γεγονός που αποτρέπει τους απόδημους Ηπειρώτες να επισκέπτονται τον τόπο τους.

Ο Νίκος Γιαννούλης εισηγείται στη συγκέντρωση.
Δίπλα του ο πρόεδρος της αδελφότητας Πολύδωρου Τάσος Χάλκος

Δελτίο τύπου της ΗΣ για την Ολομέλεια της 14ης Νοεμβρίου

ηπειρωτική συσπείρωση logo

Δελτίο Τύπου της Ηπειρωτικής Συσπείρωσης

για την Ολομέλεια της 14ης Νοεμβρίου

Με αυξημένη συμμετοχή, παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες, συγκλήθηκε η Ολομέλεια της «Ηπειρωτικής Συσπείρωσης» την Τρίτη 14 Νοεμβρίου στο Πνευματικό Κέντρο Ηπειρωτών. Όλοι οι παρόντες ήταν μέλη ή αντιπρόσωποι Συλλόγων και Αδελφοτήτων.

Στην εισήγηση που από μέρους των εκλεγμένων και της Γραμματείας παρουσίασε ο Σωτήρης Κολιούσης, αναλύθηκε η σημερινή κατάσταση στην Π.Σ.Ε., έτσι όπως διαμορφώθηκε από την αντιδημοκρατική, καταστροφική για την οργανωμένη ηπειρωτική αποδημία και την ίδια την Π.Σ.Ε. λειτουργία της πλειοψηφίας. Παρουσιάστηκαν, επίσης, οι δράσεις και οι πρωτοβουλίες της «Η.Σ.», τα προβλήματα και οι προτεραιότητες, οι επαφές της με τους πρωτοβάθμιους και δευτεροβάθμιους φορείς της αποδημίας, για την διεκδίκηση λύσεων και για την αντιστροφή της φθίνουσας πορείας.

Η επιτυχία της Ολομέλειας επιβεβαιώθηκε από την ποιότητα των παρεμβάσεων και τον πλούτο της συζήτησης, στην οποία εκφράστηκε ομόθυμα η αγωνία για την κατάσταση στην Π.Σ.Ε., η καταγγελία για το ρόλο της πλειοψηφίας, η ανάγκη να αναζωογονηθεί η δράση στα «κύτταρα» της αποδημίας, τις Αδελφότητες και τους Συλλόγους, και η ανάπτυξη της κοινής τους δράση.

Από τους δεκάδες εκπροσώπους συλλόγων που συμμετείχαν, αναδείχθηκε ως προτεραιότητα η ανάγκη συνέχισης και έντασης των επαφών της «Η.Σ.» με τους Συλλόγους και τις Αδελφότητες, πρωτοστατώντας στο συντονισμό τους, στην οργάνωση της δράσης τους, στην προσπάθεια για την ανατροπή της σημερινής κατάστασης, στην από κοινού προετοιμασία της επόμενης μέρας.

Οι τοποθετήσεις και η συζήτηση ανέδειξαν τον ποικιλία των προβλημάτων, των αναγκών και των προτάσεων. Στη θεματολογία έγιναν ιδιαίτερες αναφορές σε θέματα πολιτισμού, περιβάλλοντος – με εστίαση σε θέματα της σχεδιαζόμενης εξόρυξης υδρογονανθράκων στην Ήπειρο και στον υδάτινο πλούτο, αθλητισμού, αλληλεγγύης και αγωνιστικής εγρήγορσης για τα οξυμένα προβλήματα που ταλανίζουν την αποδημία και την Ήπειρο.

Ας σημειωθεί ότι παραβρέθηκαν και εξέφρασαν την στήριξή τους στις δράση και τις πρωτοβουλίες της «Ηπειρωτικής Συσπείρωσης» οι πρώην Πρόεδροι της ΠΣΕ Π. Κοσοβίτσας και Γ. Οικονόμου.

Η μεγάλη αναγνώριση του ρόλου που μπορεί και πρέπει να παίξει η «Ηπειρωτική Συσπείρωση» αντανακλάται στην προσφορά αρκετών συμπατριωτών για συμμετοχή στη γραμματεία και στα άλλα όργανα της «Η.Σ.».

Διεκδικούμε αγωνιστικά τη λύση των προβλημάτων των απόδημων Ηπειρωτών και των οργανωμένων φορέων τους. Για να μπει επιτέλους φρένο στην απαξίωση του κορυφαίου συλλογικού φορέα, για να σταματήσει ο εκφυλισμός και η καταρράκωση όπου τον οδηγεί η πλειοψηφία του ΔΣ.

Συνεχίζουμε οργανωμένα για τους Συλλόγους και τις Αδελφότητες που χρειαζόμαστε σήμερα, για την Πανηπειρωτική που αξίζουμε!

Γιατί η Πανηπειρωτική αξίζει μια καλύτερη τύχη.

 

Αθήνα 15/11/2017

Το γραφείο τύπου της Ηπειρωτικής Συσπείρωσης

Δελτίο Τύπου για την εκδήλωση της ΠΣΕ στο Χαϊδάρι

ηπειρωτική συσπείρωση logo

«Πλειοψηφία είμαστε, ό,τι θέλουμε κάνουμε»

το δόγμα στην Κλεισθένους…

Ξεπερνά κάθε φορά τον εαυτό της η πλειοψηφία του Δ.Σ. της Π.Σ.Ε.
Τα παραδείγματα όλο και πληθαίνουν.

Ας δούμε μόνο την …περιπέτεια μιας εκδήλωσης.
Πριν από ενάμιση μήνα, η πλειοψηφία έφερε ως πρόταση στο Δ.Σ. την συνδιοργάνωση εκδήλωσης με τον Σύλλογο Ηπειρωτών Χαϊδαρίου, με θέμα το έπος του 40.
Παρότι δεν υπήρχε απαρτία, με το έτσι θέλω, ενέγραψαν την πρότασή τους
ως απόφαση!

Τι απέγινε μετά; Η εκδήλωση για το έπος του ’40 έγινε τελικά στο Πνευματικό Κέντρο Ηπειρωτών, όπως έγινε, δηλαδή με σαράντα, όλους κι όλους, θεατές ενώ, λίγο μετά, κυκλοφόρησε δελτίο τύπου για άλλη εκδήλωση στο Χαϊδάρι, αφιερωμένη στην Ηπειρώτισσα γυναίκα αυτή τη φορά, σε συνδιοργάνωση, δήθεν, της Πανηπειρωτικής.
Τι σημασία έχει που δεν κουβεντιάστηκε, ούτε αποφασίστηκε από το Δ.Σ.;
«Πλειοψηφία είμαστε, ό,τι θέλουμε κάνουμε», αυτό είναι το δόγμα που βασιλεύει σήμερα στην Κλεισθένους, εκεί από όπου οι καταστατικές και δημοκρατικές διαδικασίες ολοένα και ξεμακραίνουν.

Μετά από ενάμιση χρόνο, ο εξωθεσμικός τρόπος που κινείται αυτή η πλειοψηφία, δεν είναι πια νέος. Όπως δεν είναι πια νέο ότι σε όσα κάνουν, όπως τα κάνουν, απλά ανακυκλώνουν τον ίδιο περιφερόμενο «θίασο», τακτοποιώντας αλλότριες εξωθεσμικές συναλλαγές.
Η προσπάθειά τους να μετέλθουν συλλόγους και άλλους φορείς, με τον μανδύα της συνδιοργάνωσης, δεν μπορεί να κρύψει την γύμνια τους και σε πολιτισμό και σε δημοκρατία.

Για αυτό και προσπαθούν να καλυφθούν με συνδιοργανώσεις πίσω από δραστήριους συλλόγους Ηπειρωτών, όπως ο Σύλλογος Ηπειρωτών Χαϊδαρίου. Γιατί όταν αποτολμούν αυτοτελείς διοργανώσεις σαν Π.Σ.Ε., εγγράφουν νέες σελίδες στο …έπος των 40, του συνήθους αριθμού θεατών των εκδηλώσεων που διοργανώνουν στο Πνευματικό Κέντρο Ηπειρωτών.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΠΣΕ ΤΗΝ 1 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

ηπειρωτική συσπείρωση logo

Δ.Σ. της Π.Σ.Ε. – το σήριαλ της κατάπτωσης συνεχίζεται…

Η ποιότητα των συνεδριάσεων του Δ.Σ. της Π.Σ.Ε. αντανακλά την γενικότερη πορεία συνολικής απαξίωσής της. Εκεί που την οδηγεί η πλειοψηφία, επιδεικνύοντας, μόνο ως προς αυτό, κάθε άλλο παρά αξιοζήλευτη συνέπεια.

Ενδεικτικές του κλίματος οι εισηγήσεις του Προεδρείου και στα τρία θέματα της ημερήσιας διάταξης της συνεδρίασης του Δ.Σ. την 1η Νοεμβρίου. Ξεκινώντας από το οικονομικό πρόβλημα, αυτό που διογκώνεται υπέρμετρα από μήνα σε μήνα, δυναμιτίζοντας τις προοπτικές επιβίωσης του κορυφαίου συλλογικού φορέα, η εισήγηση του Προεδρείου εξαντλήθηκε στην γενικόλογη περικοπή δαπανών κατά 30%, χωρίς καμία τεκμηρίωση ή διευκρίνηση σε τι αφορά αυτό το 30%, από που συγκεκριμένα θα γίνουν αυτές οι περικοπές, αν, για παράδειγμα, αναφέρονται σε εκ νέου περικοπή της μισθοδοσίας των, εδώ και πολλούς μήνες, απλήρωτων εργαζομένων της Π.Σ.Ε. Προσπαθώντας να αντιπαρέλθουν την παντελώς ατεκμηρίωτη εισήγησή τους, επικαλέστηκαν, το ίδιο ατεκμηρίωτα, υποσχέσεις για οικονομική στήριξη από «κορυφαία ιδρύματα», χωρίς τίποτε συγκεκριμένο.

Η εισήγησή τους για το θέμα της «Πίτας του Ηπειρώτη» ο απόλυτος υπερσκελισμός του ίδιου του θέματος αφού το μόνο που περιλάμβανε ήταν η ανάθεση του εικαστικού θέματος της αφίσας σε καταξιωμένο Ηπειρώτικη εικαστικό. Πέρα από αυτό, καμία άλλη πρόταση για απόφαση δεν τέθηκε, πως, άλλωστε, αφού η Πολιτιστική Επιτροπή δεν είχε καν συνεδριάσει σχετικά. Κατά τα άλλα, αυτή η πλειοψηφία που τόσο κόπτεται στο όνομα της «Πίτας» σέβεται την κορυφαία ετήσια εκδήλωση της Πανηπειρωτικής…

Η εισήγησή τους, τέλος, για τη Χορωδία της Π.Σ.Ε., επιβεβαίωσε την έλλειψη σεβασμού, όχι πια στον ίδιο τον θεσμό και τις διαδικασίες του που διαρκώς καταρρακώνονται, αλλά και στις αποφάσεις του ίδιου του Προεδρείου.  Η πρόταση του Προεδρείου για αποπομπή της υπεύθυνης Χορωδίας, με πάλι ατεκμηρίωτα επιχειρήματα, δεν πέρασε. Και ο Πρόεδρος αναγκάστηκε σε αναδίπλωση, απέναντι σε ένα στέλεχος της πλειοψηφίας που πήρε ξεκάθαρη στάση απέναντι στις μεθοδεύσεις της, έχοντας γνώση «από τα μέσα» για τα τεκταινόμενα.

Όταν δεν σέβονται δημοκρατικές, θεσμικές διαδικασίες, όταν απαξιώνουν έτσι την συζήτηση των θεμάτων στο Δ.Σ., η παρέμβαση προ ημερήσιας διάταξης του πρώην Προέδρου της Π.Σ.Ε. Παύλου Κοσοβίτσα αναμενόμενο ήταν να εγείρει τα γνώριμα αντανακλαστικά της πλειοψηφίας που, ώρες ώρες, αγγίζουν την αναφυλαξία σε ό,τι διατυπώνεται από άλλους, από όσους η ίδια δεν ελέγχει. Ανάλογη η στάση τους απέναντι στις προτάσεις της «Ηπειρωτικής Συσπείρωσης» να συζητηθούν και άλλα θέματα, όπως
για τη λειτουργία της επιτροπής Ανάπτυξης και τη δημόσια προαναγγελία εκδηλώσεων
από στελέχη του Προεδρείου χωρίς καμία απόφαση από το Δ.Σ.. Ο Πρόεδρος απέδωσε
το τελευταίο στον παρορμητικό χαρακτήρα του Αντιπροέδρου και έτσι για άλλη μια
φορά … προέδρευσε επάξια.

Η «Ηπειρωτική Συσπείρωση» θεωρεί χρέος της να ενημερώνει τους συμπατριώτες για
τα διαμειβόμενα στο Δ.Σ. της Π.Σ.Ε., ακόμη και όταν η έκταση της αναφοράς είναι δυσανάλογη με την αξία και το επίπεδο όσων συμβαίνουν στο όνομα της Π.Σ.Ε.
Όλο και περισσότερο, όλοι και περισσότεροι, συνειδητοποιούν ότι αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο, ότι η Πανηπειρωτική αξίζει καλύτερη τύχη. Ένας σταθμός σε αυτή την πορεία είναι η Ολομέλεια της «Ηπειρωτικής Συσπείρωσης» την Τρίτη 14 Νοεμβρίου, 6:30 μμ, στο Πνευματικό Κέντρο Ηπειρωτών (Κλεισθένους 15). Συντονίζουμε το βήμα μας στη διαδρομή της ανατροπής,
για μια Πανηπειρωτική με δικαίωμα στο σήμερα και το αύριο!

Πρόσφατα Νέα